<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7396072\x26blogName\x3dull.blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lendkass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lendkass.blogspot.com/\x26vt\x3d-1635727861072640503', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Monday, August 24, 2009

bonjorno

Kui ma poleks kevadel Limp Bizkiti kontserdil tema kõrvale sattunud, siis eelmisel teisipäeval Pulp Fictioni erilinastusel ikka. Või siis kohe järgmisel õhtul Tarantino uue filmi esilinastusel. Ikkagi nothing like I ever imagined ja need juhused on lihtsalt nii ajukad. Aga Inglourious Basterds on puhas kuld, soovitan kindlasti vaatama minna. Hoitan paari võika koha eest ning saksa ja prantsuse keele algteadmised tulevad ainult kasuks. Itaalia mitte :)

Nädalavahetusel oli räpifestar. Täitsa tore oli, kuigi mina ja veel mõned tõdesid, et me oleme vist vanaks jäänud, sest tunne kuidagi ei ole enam sama. Sama arvamust olen ka ühe teise ürituse kohta viimasel ajal rohkem kui korra kuulnud. Aga siis tuli täiesti üllatusena ühelt andekalt räpiprodutsendilt vist selle aasta kompliment ära ja mul veits nagu lõi selgeks, et miks muusika nii olulist rolli mängib. Isegi kui mul homme eelviimane päev on. Ring saab täis.

Täna on alles esmaspäev ja mul on juba pea täiesti laiali otsas. Ma ise ka ei tea, mis must nädala lõpuks saab. Kõike võib juhtuda, ausalt.

1 Comments:

Blogger Unknown ütles...

aa no check12st räägid vä
mismõtets vana, ei ole vana, see valejutt täiega

6:09 PM  

Post a Comment

<< Home