<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7396072\x26blogName\x3dull.blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lendkass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lendkass.blogspot.com/\x26vt\x3d-1635727861072640503', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Saturday, January 10, 2009

horrorscope

Ma ei suutnud eile uinuda ja mõtlesin pool ööd mingite asjade üle. Ja siis täna nii muuseas sattusin lugema ühte päevahoroskoopi, mis ütles, et ma mõtlen just nende asjade peale, millest ma öösel mõtlesin. Ja kuigi horoskoopidega on veits see keiss, et kas usud või ei usu ja kas kohandad kirjutatu oma süsteemi või mitte, siis see tänane oli üsna välk selgest taevast. Mitte see, et omg, kust sa tead, et asjad päriselt ka nii on (sest tegevus toimus enne), vaid see, et kui nii on, siis on ka viimane aeg selle suhtes midagi teha. Nagu kinnitus. Ja jõudsin järeldusele, et peab ikka põhjas ära käima küll, enne kui midagi muutuma hakkab. Või seal päris alguses noh, the very root of it all.

2 Comments:

Blogger kazo ütles...

ma siiani tunnen et ma pole ikka nii p6hjas, kuhu ma viimase aasta olen proovinud j6uda. mingid tobedad asjad hoiavad pinnal.

kokkusattumus v6i mitte, aga hiljuti on 'skoobid k6hedusttekitavalt reaalsed.

11:43 PM  
Blogger kazo ütles...

yes. ma suutsin isegi siin endast rääkida. success!

11:43 PM  

Post a Comment

<< Home