<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7396072\x26blogName\x3dull.blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lendkass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lendkass.blogspot.com/\x26vt\x3d-1635727861072640503', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sunday, January 18, 2009

it makes you wanna be

Pärast hoogsat teadusfilosoofia lugemist vaatasin eile öösel ära Grey’s Anatomy selle nädala osa . Päris rets osa oli. Mulle hullult meeldib see sari, nagu haiglaseebid üldse. Aasta tagasi vaatasin lõputöö kirjutamise kõrvale mingi 2 või 3 hooaega ära. See on umbes selline sari, mis paneb sind vähemalt korra elus tahtma arstiks saada. Vähemalt minu puhul oli nii, ma ei tea, kuidas teiega on. Tõsi ta on, et tõenäoliselt Eesti haiglasüsteemis sellist elu ei eksisteeri, aga vaadata ja unistada on ikka tore. Umbes samamoodi, nagu Entourage tekitaks tahtmise Hollywoodi minna, näitlejaks saada ja siis sõpradega 247 pidutseda. Või Black Books tekitaks tahtmise raamatupoodi pidada ja lõputult veini juua või Californication võib-olla isegi tekitaks tahtmise kirjanikuks saada. Või Men In Trees tekitaks tahtmise jätta linnaelu ja kuhugi kaugele sõita. Näiteid on lõputult. Või nagu kuskil oli öeldud Sigur Rosi muusika kohta, et it makes you wanna be icelandic. It makes you wanna be. Wanna be.

Keegi hiljuti ütles, et mu elust saaks päris hea filmi. Mulle hetkel ei meenu, kes see oli, aga see oli keegi, kes teadis päris täpselt mingeid mu elus toimunud sündmusi, mis annaks aluse päris huvitavale stsenaariumile. Jah, tõsi, mingeid päris uskumatuid asju on tõesti juhtunud, millest annaks näiteks päris hea draama kokku panna. Sellele filmile saaks olla ainult üks režissöör (!) ning filmi soundtracki saaksin ainult mina kokku panna. Aga tõenäoliselt läheb filmiga veel aega, sest noh, elu on veel ees.

Praegu on käsil hoopis hoogne komöödiasari nimega Lasering, mis kajastab ühte osa minu elust. Hetkel on kolmas hooaeg ning tundub, et pärast ülipõnevat esimest hooaega ja mitte nii põnevat teist hooaega (nagu sarjades ikka) on kolmas hooaeg päris paljutõotav. Hooaeg tähistab ühte (töö)aastat sügisest sügiseni. Tagasi on tulnud esimese hooaja silmapaistvamad tegelased, kes teisest hooajast otsustasid kõrvale hoida. Teise hooaja uute tegelastega on praeguseks juba päris palju põnevaid situatsioone olnud. Aga karta on, et see hooaeg jääb (mulle) viimaseks, vähemalt ma nähtavasti liigun praegu selles suunas. Hea ja tore on küll, aga kõigel on oma aeg. Samas mõnel tegelasel on juba viieteistkümnes hooaeg :)

Täna on Laseka jõulupidu. Homme on teadusfilosoofia eksam. Tuleb põnev osa. Järgmisel nädalal juba uued sündmused.

It makes you wanna work in a record store. Veits High Fidelity.

4 Comments:

Anonymous Anonymous ütles...

a mulle räägitakse kogu aeg et ma näitlejaks peaks minema. viimasel ajal eriti. et äkki ma siis saan osa filmis või nii. tutvuse kaudu. kas pean kellegagi magama ka? ma arvan et peale seda ma teen hyppe lavastajatooli ja jagan oma tragikomöödiat kõigiga

4:54 PM  
Blogger ull ütles...

järgmine aasta lavaka katsetel näeme?
mul juuksur kunagi soovitas, kui ma uue soengu peale igasuguseid grimasse tegin :)

9:45 PM  
Anonymous Anonymous ütles...

ma ei tea, mu meelest on ilmekas ja empaatiline olemine on näitlejaoskusest väga pika sammu kaugusel

9:37 AM  
Anonymous Anonymous ütles...

ja näitleja, eieieiei, lavastaja sobiks palju paremini

12:08 PM  

Post a Comment

<< Home